TOP10

1Czy muszę płacić depozyt?
Depozyt nie jest obligatoryjny. Kiedy decydujesz się na podanie nam danych swojej karty płatniczej nie masz obowiązku wpłaty kaucji. W przypadku innych rodzajów płatności kaucja musi zostać przez Ciebie wpłacona.
2Czy muszę korzystac z ubezpieczenia oferowanego przez Was?
Nie. Masz obowiązek ubezpieczyć rzeczy, które zamierzasz przechowywać, jednak możesz to zrobić korzystając ze swojego ubezpieczenia i potiwerdzić nam, że dobra w Twoim magazynie są ubezpieczone. My przygotowaliśmy dla Ciebie ubezpieczenie oferowane przez Gothaer Towarzystwo Ubezpieczeń i jeśli wartość Twoich rzeczy nie przekracza 100 tysięcy złotych miesięczna opłata wynosi 19,68 PLN. W przypadku, jeśli zamierzasz przechowywać rzeczy warte więcej, ubezpieczenie Gothaer można multiplikować.
3Czy pobieracie opłaty za dostęp do magazynu?
Nie. Do magazynu masz bezpłatny dostęp bez względu na to, o której godzinie i który raz w miesiącu odwiedzasz swój box. Dostęp do magazynu jest całodobowy, dostajesz się do niego dzięki swojej karcie magnetycznej, która dostajesz w momencie podpisania umowy.
4Gdzie mogę znaleźć cennik magazynów?
"Jest dostępny na stronie głównej, wystarczy zjechać w dół. https://www.przechowamy-wszystko.pl/ Pamiętaj jednak, że nie są to ceny stałe."
5Ile kosztuje wynajęcie boxu?
W zależności od tego, jaki czas wypowiedzenia wybierzesz i za jaki czas z góry będziesz płacić, tym niższa będzie cena.
6Ile kosztuje ubezpieczenie?
Jeżeli wartośc Twoich rzeczy nie będzie przekraczać 100 tysięcy złotych ubezpieczenie wynosi niecałe 20 złotych miesięcznie. Nie musisz jednak korzystać z naszego ubezpieczenia. Możesz też przedstawić nam dokument potwierdzający, że przechowywane przez Ciebie rzeczy są ubezpiecozne.
7Czy sprzedajecie kartony i sprzęt do pakowania?
Oczywiście. Posiadamy wybór trwałych kartonów w różnych rozmiarach. Ponadto oferujemy folię bąbelkową, folię stretch, taśmy i dyspensery do taśm, wypełniacze (skropak), naklejki „OSTROŻNIE, NIE RZUCAĆ” czy papier pakowy- wszystko, czego tylko możesz potrzebować.
8W jakich godzinach jesteście otwarci/w jakich godzinach mogę się dostać do magazynu?
Biuro działa w godzinach od 9 do 17 od poniedziałku do piątku, jednak dostęp do swojego magazynu masz przez cała dobę, nie tylko w godzinach pracy biura.
9Co potrzebuję zrobic, jeśli chce się wyprowadzić?
"Przede wszystkim - złożyć wypowiedzenie. Adekwatnie do terminu wypowiedzenia zadeklarowanego w umowie potrzebujemy otrzymać od Ciebie informację, że chcesz się wyprowadzić z magazynu. Możesz to zrobic bądź na piśmie, które nam prześlesz pocztą czy mailem bądź dostarczysz osobiście albo przez aplikację. Korzystając z aplikacji możesz to zrobić nie ruszając się z domu. Kiedy czas Twojej wyprowadzki będzie się zbliżał potrzebujesz wynieść rzeczy z boxu oraz oddać nam kartę magnetyczną. Jeśli Twoja wyprowadzka pokrywa się z godzinami pracy biura, możesz ją odnieść do biura, jeśli robisz to w innych godzinach, możesz ją zostawić w budce ochrony. Prosimy Cię o pozostawienie magazynu w takim samym stanie, w jakim go odebrałeś. Nie zapomnij zabrać kłódki - należy ona do Ciebie. Jeśli nie zdążysz zabrać swoich rzeczy najpóźniej w ostatnim dniu miesiąca najmu, box zostanie przez nas opróżniony, Twoje rzeczy przeniesione do magazynu zastępczego i niestety będziemy musieli obciążyć Cię kosztami zarówno za przeprowadzkę jak i składowanie rzeczy w magazynie zastępczym."
10Co pokrywa cena wynajmu?
Cena wynajmu pokrywa tylko wynajem, jednak oprócz ubezpieczenia nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów. Podane ceny sa cenami za miesięczny wynajem.

Umowa (podpisanie oraz rezygnacja)

1Jakie dokumenty potrzebuję ze sobą mieć przy podpisywaniu umowy?
W przypadku osób fizycznych dokument potwierdzający tożsamość. W przypadku osób prawnych NIP oraz dokument potwierdzający tożsamość reprezentanta podmiotu.
2Czy mogę załatwić formalności dotyczące podpisania umowy poza godzinami pracy biura?
Wystarczy do nas zadzwonić zostawiając wiadomość głosową ze swoim numerem telefonu, a my oddzwonimy tak szybko, jak będzie to możliwe (bądź o wybranej, preferowanej porze). W każdej chwili możesz się też z nami skontaktować poprzez formularz dostępny w zakładce KONTAKT bądź maila, będzie nam niezwykle miło przedyskutować z Tobą Twoje potrzeby magazynowe oraz pomóc Ci w podjęciu decyzji.
3Czy umowa musi się zaczynać na początku miesiąca?
Nie. Umowę możesz podpisać każdego dnia miesiąca. Nie będziesz jednak liczony za cały miesiąc a proporcjonalnie za wykorzystane dni od dnia podpisania umowy do końca miesiąca kalendarzowego.
4Czy muszę przyjechać do magazynu, żeby podpisać umowę?
Oczywiście, że nie. Jeżeli tak będzie wygodniej- nasi pracownicy mogą się z Tobą spotkać na podpisanie umowy w dowolnie wybranym przez Ciebie miejscu. Istnieje też możliwość przeskanowania podpisanej umowy.
5Czy podpisywana przeze mnie umowa musi być długoterminowa?
Wynajmujesz swój magazyn przez tyle czasu, ile potrzebujesz; od miesiąca po lata.
6Czy mogę zmienić swój magazyn na mniejszy bądź większy?
Oczywiście. Zdajemy sobie sprawę, że na przestrzeni czasu możesz dołożyć bądź zabrać część rzeczy ze swojego magazynu. Nie ma sensu ani płacić za niewykorzystaną przestrzeń ani nie móc dostać się do wszystkich rzeczy, których potrzebujesz. W najprostszy sposób możesz to zrobić przez aplikację. Jeśli potrzebujesz, możesz po raz kolejny skorzystać z kalkulatora rzeczy bądź pojawić się u nas osobiście i z pomocą obsługi ustalić nowy rozmiar magazynu.
7Jeśli zarezerwuję zły rozmiar magazynu, mogę go zmienić?
Tak, jeśli okaże się, że zarezerwowane przez Ciebie pomieszczenie nie pasuje Ci rozmiarem możesz je zmienić używając aplikacji bądź pojawiając się u nas w godzinach pracy biura, a wtedy pokażemy Ci mniejsze bądź większe pomieszczenie, które będzie Ci bardziej odpowiadać.
8W jaki sposób mogę złożyć wypowiedzenie?
Przy podpisywaniu umowy dostałeś od nas dokument dotyczący braku woli kontynuowania wynajmu- wystarczy go uzupełnić i w jakikolwiek Wygodny dla Ciebie sposób nam dostarczyć dostarczyć (skan, mail, poczta, osobiście).
9Czy mogę podpisać umowę z wyprzedzeniem?
Tak. Możesz podpisać umowę, która zaczyna się w dowolnie wybranym przez Ciebie dniu. W ten sposób rezerwujesz sobie box i masz pewność, że będzie na Ciebie czekał w dniu, w którym będziesz go potrzebiwał. Zarezerwować magazyn w taki sposób możesz najdłużej na miesiąc.
10Jaki jest termin wypowiedzenia?
Termin wypowiedzenia jest różny w zależności od czasu, na jaki podpisujesz umowę. Standardowo jest to dwa tygodnie ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego w przypadku umowy na czas nieokreślony oraz trzy dni przy umowie na czas określony. Jeśli przy podpisywaniu umowy wybrałeś dłuższy termin (np. 3 bądź 6 miesięcy) obowiązuje Cię taki własnie czas wypowiedzenia. Pamiętaj, że koniec umowy zawsze musi mieć skutek na koniec miesiąca.

Dostęp

1Kiedy mogę wynająć magazyn i przywieźć rzeczy?
Jeśli tylko mamy dostępny magazyn w rozmiarze, jakiego potrzebujesz- możesz przywieźć swoje rzeczy, kiedy tylko Ci pasuje.
2Czy na miejscu znajduje się ktoś, kto pokaże mi, gdzie jest mój box, jak się poruszać po magazynie i jak przejść przez kontrolę bezpieczeństwa?
Jak najbardziej, w godzinach pracy biura zawsze znajdzie się ktoś, kto wspomoże Cię swoją asystą. Poza godzinami pracy- wystarczy do nas zadzwonić i się umówić, a ktoś na pewno się zjawi.
3Kiedy mogę korzystać ze swojego boxu?
Dostęp do magazynu jest całodobowy i bezpłatny przez cała dobę. Dzięki spersonalizowanej karcie magnetycznej możesz się dostać zarówno za teren posesji, jak i do magazynu, w którym znajduje się Twój box.
4Czy dzieci mogą przebywać w magazynie?
Dzieci mogą być z Tobą w magazynie, jednak pamiętaj, by cały czas mieć je na oku. Magazyn jest duży, dziecko więc łatwo może się zgubić czy zrobić sobie krzywdę.
5Czy mam dostęp do swojego magazynu przez cały czas?
Tak. Możesz się do niego dostać przez całą dobę bez żadnych opłat. Dostęp do magazynu masz dzięki magnetycznej karcie, która umożliwia Ci dostęp do samego magazynu oraz klucz bądź kod do kłódki, na którą jest zamknięty Twój box. Nie posiadamy zapasowych kluczy, ponieważ nie mamy dostępu do Twoich rzeczy, pamiętaj więc, żeby te dwie rzeczy zabierać ze sobą, kiedy chcesz przyjechać do swojego pomieszczenia.
6Czy mogę udostępnić komuś kartę i klucz do swojego magazynu?
Tak. Karta jest spersonalizowana, jednak jeśli komuś ją przekażesz, ta osoba może wejść do magazynu.
7Czy potrzebne jest upoważnienie, żeby ktoś w moim imieniu dostał się do magazynu?
Nie. Spersonalizowana karta wystarczy, żebyśmy wiedzieli, kto upoważnił daną osobę do wejścia do magazynu. Jedyna rzecz, o której należy pamiętać, to odpowiedzialność za ewentualnie wyrządzone szkody - ponosi je właściciel boxu, nie osoba, która za jego pozwoleniem skorzystała z magazynu.
8Czy mogę korzystać z urządzeń elektrycznych w swoim magazynie?
Niestety. Magazyny nie są wyposażone w gniazdka elektryczne, więc nie masz możliwości podłączenia w nich żadnego sprzętu.
9Czy ktoś może przechowywać moje rzeczy?/ Czy ja mogę przechowywać czyjeś rzeczy?
Pod warunkiem, że wyrazicie wzajemną zgodę na taką pomoc - jak najbardziej.
10Czy posiadacie na miejscu wózki paletowe?
Oczywiście. Do dyspozycja dla naszych klientów w magazynie znajdziesz wózki paletowe, tak zwane "paleciaki" czy schodki umożliwiające wygodne dostanie się do każdej części swojego magazynu.

Płatności

1Jak wyglądają płatności?
Możesz zapłacić za cały okres z góry, możesz także podzielić płatność na wybraną przez siebie ilość transz bądź co miesiąc otrzymywać od nas faktury elektroniczne. Wiąże nas jednomiesięczna, zwrotna kaucja płatna w momencie podpisania umowy - przyjmujemy je zarówno gotówką jak i kartą.
2Czy mogę zapłacić gotówką bądź kartą na miejscu?
Tak.
3Czy istnieje możliwość podpisania umowy na firmę?
Oczywiście. Możesz podpisać umowę na osobę fizyczną, swoją działalność gospodarczą bądź spółkę.
4Czy można ustalić automatyczne płatności?
Jak najbardziej. Dla klientów, którzy będą rozliczać się na zasadzie płatności automatycznych przewidujemy atrakcyjne rabaty. Do tego nie musisz pamiętać o robieniu przelewów, bo Twóh magazyn będzie opłacał się sam.
5Czy wystawiacie faktury?
Tak. Każdemu najemcy wysyłamy fakturę VAT w formie elektronicznej.
6Jaki jest termin płatności?
Termin płatności to 7 dni od wystawienia faktury.
7Czy podane na stronie ceny są stałe?
Na szczęście nie! Ceny mogą ulec zmianie przy płatności za jakiś czas z góry. Im dłuższy okres tym większy rabat. Co więcej - wszystkie promocje się łączą, więc jeśli zamierzasz zapłacić kartą za jakiś czas z góry, a dodatkowo rzeczy do Twojego boxu przywiezie jedna z firm transportowych, z którą współpracujemy okazuje się, że wynajmujesz box za połowę ceny.
8Czy mogę zapłacić za jakiś czas z góry?
Oczywiście. Im większy okres płatności do przodu tym niższa cena magazynu. W przypadku płatności za 3 miesiące z góry jest to 5%. Jeśli płacisz za pół roku, cena jest niższa o 10%, a w przypadku płatności za rok - 15%.
9Czy muszę płacić depozyt?
Depozyt nie jest obligatoryjny. Kiedy decydujesz się na podanie nam danych swojej karty płatniczej nie masz obowiązku wpłaty kaucji. W przypadku innych rodzajów płatności kaucja musi zostać przez Ciebie wpłacona.
10Czy promocje się łączą?
Oczywiście! Jak nigdzie indziej, im lepsze warunki umowy sobie wybierzesz, tym niższą cenę magazynu otrzymasz.

Ubezpieczenie

1 Czy moje rzeczy będą bezpieczne?
Tak. W magazynie i na terenie obiektu znajduje się całodobowy monitoring, zawsze też są tu pracownicy Solid Security, a dostęp do wynajmowanego przez Ciebie magazynu masz tylko i wyłącznie Ty.
2Czy ubezpieczenie jest obowiązkowe?
Tak. Wszyscy najemcy muszą ubezpieczyć swoje dobra, zanim zaczną wynajmować pomieszczenie. Możesz to zrobić na dwa sposoby: albo poprzez nas, wtedy ubezpiecza Cię Gothear Towarzystwo Ubezpieczeń, albo skorzystać ze swojego ubezpieczenia, które posiadasz, wtedy tylko potwierdzasz nam, że Twoje rzeczy są objęte ubezpieczeniem.
3Co obejmuje oferowane przez Was ubezpieczenie?
Jest to podstawowe ubezpieczenie przeciwko zdarzeniom losowym takim jak pożar czy zalanie oraz przeciwko kradzieży z włamaniem. Jako jeden z załączników Umowy dostaniesz Ogólne Warunki Ubezpieczenia, w których dokładnie opisane są wszystkie szkody.

Przechowywanie

1Co obejmuje oferowane przez Was ubezpieczenie?
Jest to podstawowe ubezpieczenie przeciwko zdarzeniom losowym takim jak pożar czy zalanie oraz przeciwko kradzieży z włamaniem. Jako jeden z załączników Umowy dostaniesz Ogólne Warunki Ubezpieczenia, w których dokładnie opisane są wszystkie szkody.
2Czy sprzedajecie kartony i sprzęt do pakowania?
Oczywiście. Posiadamy wybór trwałych kartonów w różnych rozmiarach. Ponadto oferujemy folię bąbelkową, folię stretch, taśmy i dyspensery do taśm, wypełniacze (skropak), naklejki „OSTROŻNIE, NIE RZUCAĆ” czy papier pakowy- wszystko, czego tylko możesz potrzebować.
3Czy muszę mieć ze sobą swoją kłódkę?
Ideą magazynu samoobsługowego jest zabezpieczenie, zamknięcie boxu we własnym zakresie, ale oczywiście posiadamy kłódki na miejscu, jeśli akurat będziesz jednej potrzebować.
4Czy mogę przechować u Was samochód bądź łódź?
Oczywiście. Posiadamy wyspecjalizowane, chronione parkingi, na których można przechowywać swoje pojazdy.
5Czy jest coś, czego nie mogę przechowywać?
Tak. Przedmiotów łatwopalnych, nielegalnych, kradzionych, takich, które mogą się zepsuć (przechowywane jedzenie musi być hermetycznie zamknięte i suche), substancji żrących, radioaktywne. Przy podpisywaniu umowy otrzymujesz regulamin, którego zobowiązany jesteś przestrzegać.