Biznes sezonowy, czyli imprezy dla dzieci w plenerze
3 czerwca 2019
Show all

Lato czeka, a Ty…przygotuj się na sezon targowy

W takie upały bardzo trudno się myśli. Myśli krążą wokół jednego istotnego tematu – wakacji. Co do upału – mamy nadzieję, że niedługo nam „odpuści”, a co do wakacji – to już naprawdę za chwilę 😊

Wspominając w tytule wpisu o targach, nie mamy na myśli targowisk, choć teraz można kupić tam pyszne owoce sezonowe. Widzimy, że czerwiec to czas, gdy nasi najemcy wykazują dużą aktywność, jeśli chodzi o obecność na targach. W naszym magazynie samoobsługowym drzwi praktycznie ciągle się otwierają i zamykają. Klienci biznesowi na zmianę wyjmują lub chowają w boksach konstrukcje wystawiennicze oraz materiały typu: roll-upy, bannery czy styropianowe figury.

Kalendarze imprez w wakacje pustoszeją – w końcu trzeba kiedyś odpocząć. Z początkiem września rozpoczyna się nie tylko szkoła, ale także sezon wystawienniczy. Do połowy grudnia odbywa się wiele konferencji oraz targów branżowych w różnych miejscach Polski.
Może teraz nie masz jeszcze do tego głowy, ale zachęcamy, aby już teraz planować kwestie związane z obecnością na targach jesiennych.

Jeśli startujesz z takimi działaniami po raz pierwszy, a decyzja o obecności na targach właśnie zapadła, nadchodzące 2-3 miesiące nie dają Ci dużo czasu. Niektórzy twierdzą, że szykując takie działania, trzeba liczyć parę miesięcy, aby wszystko dokładnie przygotować. Obecność na targach to w dużej mierze wynik pracy strategicznej i koncepcyjnej. Musisz wiedzieć, co chcesz osiągnąć, w jaki sposób się wyróżnić czy jak zbudować relacje z odbiorcami.

Pracę koncepcyjną trzeba przełożyć na konkretne pomysły i decyzje: jak ma wyglądać stoisko, jaki będzie jego metraż i elementy. Pamiętaj, że obecne stoiska to nie tylko ścianka czy roll-up. Stoisko firmy na targach to miejsce, w którym potencjalny klient powinien czuć się dobrze. Wiele firm inwestuje w większy metraż, planując dla odwiedzających także strefę, w której mogą porozmawiać i z przedstawicielem firmy przy kawie.

Wyprodukowanie stoiska to szereg działań, o które także trzeba wcześniej zadbać. Najlepiej będzie, jeśli wcześniej skontaktujesz się z firmą reklamową, która specjalizuje się w projektowaniu ekspozycji oraz produkcji materiałów na targi czy konferencje. Taka firma przygotuje projekty graficzne i przestrzenne ruchomych elementów lub całego stoiska.

Inwestycja w stoisko lub jego elementy to jednorazowy wydatek, który procentuje w czasie. Oczywiście, elementem planowania kompleksowych działań wystawienniczych jest też przechowywanie materiałów na targi lub konferencje.
Na szczęście techniki produkcji pozwalają na wykonanie takiego stoiska, które szybko i prosto możesz zmontować i zdemontować stoiska. Elementy stoiska można złożyć do takich rozmiarów, aby zajmowały jak najmniej miejsca. Może się okazać, że – zamiast stawiać pokrowce ze złożonymi elementami stoiska w kącie za szafą – lepiej jest wynająć mały boks w naszym magazynie samoobsługowym.

To opcja szczególnie dobra dla małych firm, które nie mają osobnego magazynku do przechowywania materiałów reklamowych. Koszt wynajmu będzie niski, a zyskujesz wygodę. „Zagracanie” powierzchni męczy osoby pracujące w biurze. Przestawianie „pakunków”, gdy trzeba dostać się do szafy, jest bardzo irytujące. Jeszcze bardziej denerwuje szukanie zagubionych elementów, gdy są potrzebne.

Nieważne, czy jesteś nowicjuszem czy masz już za sobą wiele imprez wystawienniczych – sprawdź, ile będzie kosztować Cię przechowanie materiałów po imprezie.

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub pobierz aplikację PW i sprawdź samodzielnie.

Tagi: self storage Warszawa, storage Warszawa, przechowalnia rzeczy Warszawa

Comments are closed.